Basmönster till toppar, dam och barn

I morse svarade jag på ett mejl från en kund som ville ha tips på basmönster till toppar, till barn och till dam.
Jag tänkte jag lika gärna kunde lägga ut tipsen i bloggen. Så här skrev jag.

Här kommer några tips på mönster. 
Bastopp i trikå till barn: 
New Look 6398, 2 – 7 år, 89 kr 
Burda 9351, 2- 7 år, 119 kr 
För fler mönster till barnkläder, se ”Alrups mönsteravdelning för barnkläder”. 
Tips, se gärna på toppar till sovplagg till barn. 

Tips till bastopp till dam, med olika ringningar och ärmvariationer. 
New Look 6483, 89 kr 
Burda 6611, 119 kr 
Simplicity 8061, 125 kr 
Fler mönster till damtoppar, (och det finns massor) hittar du på ”Alrups-sy.se -  toppar och blusar 

****
Och här kommer bilderna till mönstren som jag rekommenderade.
Nedan, New Look 6483, 89 kr + frakt
Nedan, Burda 9351, 2- 7 år, 119 kr + frakt
 Nedan, New Look 6483, 89 kr + frakt
Nedan, Burda 6611, 119 kr + frakt 
Nedan, Simplicity 8061, 125 kr + frakt.
Ja, det var allt för i dag.
Det är kampanjdagar på McCall's mönster 15 - 30 november (2017). Alla McCalls mönster kostar bara 60 kr styck jämfört med 99 kr ordinarie pris. Och dessutom håller jag på att uppdatera webben inför jul. 
Obs, dettta är inte något klagomål på att jag har mycket att göra, för jag stressar (nästan) aldrig numera.
Så det så.
Köp mönster on-line från Alrups-sy.seTitta på de internationella webbsidorna och beställ snabbt och säkert från Alrups-sy.se i Trollhättan. Ring (073-5616384) eller mejla (e-post: [email protected]) din beställning. Vi har alla mönster i lager och kan skicka samma dag.  
Kategori:
Kommentera inlägget här: