Tips om bra sykurs

Pratade med en kund härom dagen och hon berättade att hon går på en bra och mycket trevlig sykurs i Göteborg. Jag fick ett intryck av att många av kursdeltagarna är pensionärer som vill ha en intressant och rolig hobby.
Ulla pratade mycket positivt om kursledaren, Filip Åkerblom. Hon beskrev honom som både kunnig, pedagogisk och att han sprider en bra stämning omkring sig. Perfekt. Kan det bli bättre?
Jag frågade efter kursledarens namn, men glömde fråga vem/vilka som håller i sykursen. Men jag googlade om Filip Åkerblom, och det här hittade jag:
Sommarkurs i klädsömnad ABF, Göteborg, start 2018-06-18, kursledare Filip Åkerblom, (kurser.se)
Tillskärarakademin facebook, sökning Filip Åkerblom, (facebook.com)
Instagram, Filip Åkerblom.
Tipsa gärna om fler bra sykurser! Och bra kursledare !! 🙂 
Se gärna blogg från april 2016 när jag skrev om att jag varit på sykurs i Vänersborg, Silvernålen, 20160426
För tillfället har jag inte tid att gå någon sykurs, men kanske i höst. Kanske en helgkurs! 
Kommentera inlägget här: